Kota Bahru to Lang Tengah

26 augustus 2012 - Pulau Perhentian, Maleisië

Vanochten om acht uur opgehaald door de chauffeur die ons naar Merang zou brengen. Om kwart voor elf waren wij bij de boot (langwerpige smalle boot met een enorme motor). Eenmaal uit de haven vertrokken draaide de schipper de motor vol open. Het was stuiteren geblazen. Na ongeveer 40 minuten kwamen wij bij een tropisch eiland aan. Hagelwit zand, glashelder water en palmbomen. Wat wil je nog meer. Het is hier echt een paradijs. Eerst even lunchen en daarna richting het zwembad met jacuzzi! Daarna zijn wij naar blue coral beach gelopen. Onderweg nog een mega leguaan gezien (ongeveer anderhalve meter lang). Snel duikbril en snorkel op (zelfs Marc) en genieten maar. Wat een hoop vissen in allerlei kleuren. Zelfs drie "nemo" (clown-annemoon) vissen gezien. Het koraal is ook prachtig om te zien. Wij hebben wel drie uur in het water gelegen. Echt helemaal te gek. Vanavond heerlijk gegeten. Morgen willen wij naar turtle beach om wellicht nog schildpadden te zien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl