Afscheid

9 september 2012 - Amsterdam, Nederland

Beter laat dan nooit nog even een korte notitie van onze laatste dag. Die bestond eigenlijk voornamelijk uit reizen. In de ochtend nog lekker uitgeslapen en ontbeten. We konden tot 13:00 uur op het eiland blijven. We hebben dus nog lekker gesnorkeld. Om 13:00 uur samen met een paar duitsers in de speedboot met 120 PK in 45 minuten naar het vaste land. Daar stond uiteraard alweer onze transfer te wachten. We werden naar Kualu Terranganu gebracht waar we nog een paar uur een hotelkamer hadden. Daar zijn we nog even naar de stad geweest en hebben we nog wat gegeten. Even douchen in hotel en toen naar het vliegveld. Een korte vlucht bracht ons weer naar KLL. Daar hadden we nog even 1,5 uur de tijd alvorens we de terugvlucht naar Amsterdam aangingen. Na 12 lange uren met een beetje slaap kwamen we weer aan in Holland. Gelukkig was er in Nederland weer storm en regen. Ook hier was de transfer weer perfect geregeld. Stef dank je wel!

Al met al kunnen we concluderen dat we een geweldige vakantie hebben beleefd. Er zat heel veel afwisseling in. Van mooie steden tot prachtige hooglanden, van oerang oetangs tot olifanten met een waanzinnige waterval. Van fietstochten tot aan een prachtige bounty eiland met witte stranden en waanzinigge vissen. Laat ik daarnaast de leuke mensen, het heerlijke weer en het fantastische eten niet vergeten.

1. Anja:
    10 september 2012
    Wat prachtig dat jullie dit mooie avontuur met z'n vieren hebben kunnen delen en door dit blog ook met ons allemaal. Wij hebben van jullie verhalen en foto's genoten. Voor jullie vast hele mooie herinneringen om bij weg te dromen bij een werkdipje of een gure najaarsbui!

Bedankt namens de Wesselingen