Lang Tengah dag 3

28 augustus 2012 - Pulau Perhentian, Maleisië

Daar ben ik weer. Zoals gisteren al geschreven was het vandaag weer afzien. Uitslapen, luieren bij het zwembad, lunchen, snorkelen, luieren, een coctail bij de beach bar en aansluitend weer lekker eten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten hier werkelijk fantastich is.

Ik (Marc) ben een beetje geveld door een oorontsteking (of iets wat daar op lijkt) en heb zelf vandaag niet gesnorkeld. Larissa en Scott hebben vandaag samen met Brigitte een haar gesport van ongeveer 1,5 meter lang. De plaatselijke ober had ons een tip gegeven waar je die zou kunnen zien. Als ze je zien dan kijken ze je eerst even aan en gaan dan twee of drie rondjes om je heen zwemmen om er daarna weer vandoor te gaan. Dat had hij voorspeld en dat klopte ook. Leuk om mee te maken.

Tevens hebben we nog gezien hoe een groepje kleine haaien op kleine visjes jaagt. Die kleine visjes zitten dicht bij elkaar. Als ze gaan jagen gaan za achter die groep aan. Die kleine vissen gaan dan heel snel en telkens boven water springen in de hoop die haai(en) kwijt te raken. Leuk schouwspel.

Morgen alweer de laatste hele dag op Lang Tengah. Donderdag gaan we om 13:00 uur met de boot weer naar het vaste land. 's Avonds vliegen we eerst van Kalu Terranganu naar KLL en dan vervolgens om 23:55 op weg naar Amsterdam. Eigenlijk geen zin in maar het is niet anders. Morgen plaatsen we nog wat laatste fotos. Groeten vanuit een prachtig Lang Tengah.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Arnie & juut:
    28 augustus 2012
    Time flies when you're having fun! Geniet nog even morgen en alvast een goeie reis terug.